وبلاگ شیرآلات دنا

خرید شیر آشپزخانه

خرید شیر آشپزخانه
4.9/5 - (52 امتیاز)

خرید شیر آشپزخانه:

مهمترین قسمت خرید شیرآلات خرید شیر سینک آشپزخانه میباشد . شیر سینک ظرفشویی که علاوه بر کیفیت کارآیی لازم را داشته و بتواند نیازهای شما را نسبت به سایز و رنگ سینک شما برآورده کند.

شیر سینک ظرفشویی:

از نکات مهم هنگام خرید شیر سینک ظرفشویی جنس بدنه و نوع آبکاری آن میباشد, امروزه با تنوع زیاد شیر های ظرفشویی در بازار فقط کافیست که شما نسبت به کارایی و نیاز خود شیر ظرفشویی مورد نظر خود را انتخاب فرمایید. معمولا شیر سینک ظرفشویی به شیر آشپزخانه ای گفته میشود که فقط شامل یک علمک ساده بود و هیچ شیلنگ یا خدمات اضافه تری را شامل نمیشود و جزء ساده ترین مدل های شیرآلات ظرفشویی محسوب میگردد.

شیر ظرفشویی دو منظوره یا شیر ظرفشویی دوکاره:

شیر سینک دوکاره یا شیر ظرفشویی دوکاره به شیر سینک دو منظوره ای گفته میشود که علاوه بر علمک خروجی آب یک شیر جداگانه جهت اتصال به دستگاه تصفیه آب را دارا میباشد و دیگر شما نیازی به سوراخ کردن سینک جهت نصب شیر تصفیه آب ندارید.

طریقه نصب شیر ظرفشویی دو منظوره :

نحوه نصب شیر سینک دو منظوره به صورتی است که در زیر شیر شما سه شیلنگ ورودی دارید. دو شیلنگ که مانند شیرآلات معمولی به سرد و گرم متصل گشته و شیلنگ یا رابط سوم به دستگاه تسویه آب شما متصل میگردد.

شیر آشپزخانه دو منظوره شلنگدار یا شیر سینگ شلنگدار دوکاره :

شیر ظرفشویی شلنگدار دو منظوره به شیر سینکی  گفته میشود که علاوه بر شیر تصفیه جداگانه, قسمت آبریز یا خروجی شیر ظرفشویی شما دارای یک شلنگ جداگانه برای شستشوی اطراف سینک شما میباشد. معمولا شلنگ این شیرها بین ۲۰ تا ۳۰ سانت به شما اجازه شستشوی اطراف سینک را خواهد داد.

شیرشاوری ظرفشویی یا شیر آشپزخانه شلنگدار:

شیر سینک شاوری به شیر شلنگدار آشپزخانه ای گفته میشود که دارای یک شلنگ متحرک بوده که قسمت آبریز آن میتواند چند حالته یا تک حالته باشد. معمولا جنس این گوشی های شاور, پلاستیکی(ABS) بوده و میتواند بدنه گوشی نیز برنجی با پوشش آبکاری نیز باشد.

شیر ظرفشویی شلنگدار چند حالته یا آبشاری:

همانطور که از نام این شیر پیداست, شیر سینک شاوردار چند حالته به شیر ظرفشویی گفته میشود که علاوه بر شلنگ متحرک با چرخش گوشی یا فشار دادن دکمه نازل, حالت پخش آب آن بسته به طراحی گوشی دستی آن تغییر پیدا خواهد کرد.

شیر آشپزخانه رستورانی یا شاور صنعتی:

این شیر ظرفشویی صنعتی در دو مدل رو سینکی و دیواری در بازار عرضه گردیده و علت نام گذاری آن به این خاطر بوده که سرعت کار شما را بسیار بالا برده و با گوشی دستی موجود در شیر که فشار آب بالایی دارد شما به راحتی میتوانید داخل ظروف گود خود مانند لیوان و یا شیکر و پارچ خود را تمیز کنید.

شاور صنعتی:

یکی دیگر از کاربردهای شیر شاور صنعتی برای شستن میوه ها  و مخصوصا سبزیجات می باشد که با فشار موجود آب به راحتی سبزیجات را آب کشی میکند.

شیر آشپزخانه رستورانی :

شیر آشپزخانه صنعتی به شیرآلاتی گفته میشود که به خاطر جنس استیل ۳۰۴ قابل شستشو، بدون تغییر رنگ میباشد و شما به راحتی از این شیر رستورانی برای تمامی کاربردها اعم از شستشوی میوه و سبزیجات و ظروف خود استفاده نمایید.

شیر سینک رستورانی :

نام دیگر شیر ظرفشویی رستورانی میباشد که در بازار با تمامی اسامی شیر صنعتی، شیر رستورانی ، شیر شاور رستورانی ، شیر سینک کافی شاپی مورد استفاده قرارمیگیرد.

شیر ظرفشویی و نکات مهم هنگام خرید:

این روزها با توجه به تنوع شیرآلات موجود در بازار حقیقتا انتخاب یک شیر ظرفشویی مناسب با این همه برند کار بسیار دشواری بوده و کار را برای انتخاب بسیار سخت میکند ولی با در نظر گرفتن چند نکته میتوان حداقل انتخاب مناسبی داشته باشید و سالها از این شیر استفاده کرده و پول خود را هدر ندهید.

یکی از نکات مهم در خرید شیر ظرفشویی رنگ شیر می باشد که معمولا با خود سینک ست می شود, البته امکان انتخاب بر اساس رنگ دستگیره ها هم میتواند باشد ولی بهتر است با رنگ خود سینک setگردد.

  • شیر آشپزخانه با نشان استاندارد.
  • خدمات پس از فروش
  • میزان سابقه تولید
  • گارانتی و ضمانت
  • جنس بدنه و …